.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مبلغ قرارداد سرمربی جدید تراکتورسازی

قرارداد ۴ عضو جدید کادرفنی تیم فوتبال تراکتورسازی با مبلغی کمتر از ۸۰۰ میلیون تومان بسته شده است.

تونی اولیویرا که با مسئولان باشگاه تراکتورسازی به توافق رسیده است دقایقی پیش به هیأت فوتبال تبریز رفت و قرارداد خود را با این باشگاه ثبت کرد. اولیویرا با عقد قراردادی یک و نیم ساله هدایت تراکتورسازی را بر عهده گرفت.

قرارداد جورج تاوارز و لوئیز میگوئنز به عنوان مربی و آنتونیو اولیویرا به عنوان آنالیزور هم با تراکتورسازی عقد قرارداد کردند. همچنین قادر رحیم‌زاده که مسئولیت فنی تراکتورسازی تا قبل از انتخاب اولیویرا را بر عهده داشت به عنوان مربی ایرانی در کادرفنی تراکتورسازی فعالیت می‌کند.

بعد از عقد قرارداد اولیویرا گمانه‌زنی‌های مختلفی صورت گرفت و مبالغ مختلفی در این مورد مثل 3 میلیارد تومان اعلام شده است.


کاظم شهریاری مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی گفت: «این شایعات بسیار خنده‌دار و تعجب بر انگیز است. اصلا چنین مطالبی صحت ندارد. قرارداد اولیویرا و 3 عضو جدید کادرفنی در کنار هم در کل چیزی کمتر از 800 میلیون تومان است و به هیچ وجه این مطالبی که عنوان می‌شود صحیح نیست و فقط با این گمانه‌زنی‌ها می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند.»

تراکتورسازی در حال حاضر با کسب 35 امتیاز در رده پنجم لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد. این تیم در هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت 15 و 30 دقیقه به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود. /250فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.